Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Kilo Almak İçin Nasıl Beslenilir?





Bazı insanlar kilo vermeye çalışırken bazıları da kilo almaya çalışır. Çünkü fazla zayıf olmanın da sağlık açısından birtakım sorunlara neden olduğu ortadadır. Bu noktada önemli olan tıpkı kilo verme konusunda olduğu gibi sağlıklı kilo vermektir.

Sağlıklı Kilo Almanın Yolları

1.Daha Fazla Kalori Alın

Sağlıklı kilo vermek için yapılacaklardan ilki fazla kalori almaktır. Yani beslenirken vücudunuzun ihtiyacı olandan daha fazla kalori almalısınız. Günlük kalori miktarınızı kontrol ederek kalori fazlalığı yaratabilirsiniz. 

2.Enerji Verecek Gıdalar Tüketin

Enerjisi yoğun gıdalar tüketerek sağlıklı kilo alabilirsiniz. Bu yiyecekler daha fazla kaloriye sahip yiyeceklerdir. Bu gıdaların işlenmiş gıdalar olmaması gerektiğini de unutmamanız gerekir. Hedef sağlıklı kilo vermekse bu doğrultuda beslenilmelidir. 

3.Bol Karbonhidrat ve Yağ Tüketin

Kilo alma diyeti uygularken karbonhidratlara ve yağlara da diyette yer verilmelidir. Her öğünde karbonhidrat ve yağa yer vermelisiniz. 

4. Sıvı Kalori Alın

Yemek yemek zor gelmeye başladığında sıvıya dönüş yapmalısınız. Sıvılar midede daha az yer kapladığı için daha çok besin tüketimi sağlanacaktır. İçerisinde yulaf, badem, bal ve reçel gibi besinlerin olduğu karışımlar hazırlayabilirsiniz. 

5.Daha Çok Su Tüketin

Su tüketimi hayatınızın olmazsa olmazıdır. Kilo almaya çalışmasanız da su tüketmelisiniz. Günlük su tüketiminin artması besinlerin sindirimini kolaylaştırır. Ayrıca su tüketimi midenin hacmine etki eder. Böylece daha fazla besin tüketimini destekleyebilir. 

6. Bol Protein Tüketin

Sağlıklı kilo almak için tüketilebilecek en iyi besinlerden biri de proteindir. Protein kas oluşumunu destekler ve kilo almaya çalışırken protein tüketmemek alınan kalorinin yağa dönüşmesine neden olabilir. Protein konusunda dikkat edilmesi gereken nokta proteinin tok tutucu özelliğe sahip olmasıdır. Protein tok tuttuğu için iştahınızı kapatabilir. 

Kilo Aldıran Besinler

Kilo alma diyeti için plan yaparken planınıza ekleyebileceğiniz besinleri şu şekilde maddeler halinde sıralayabiliriz;

  • Bitter Çikolata

  • Tam Yağlı Peynir ve Yoğurt 

  • Balık

  • Bakliyat

  • Kırmızı Et

  • Patates

  • Kuruyemiş

  • Pirinç 

  • Süt

 

Bütün bu öğünleri planlamak size zor geliyor olabilir ya da ne yaparsanız yapın kilo veremiyor olabilirsiniz. Bu noktada sizin için çözümümüz sağlıklı beslenme paketleridir. Sağlıklı beslenme paketinde kalorinizi seçebilir ve günlük almanız gereken kalorinizi ayarlayabilirsiniz. Kilo almanız için planlanmış her şey kapınıza kadar gelir! 






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..