Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Ofis Çalışanları için Beslenme Önerileri





Ofiste yanlış beslenme ve bütün gün oturmak gibi hareketsiz yaşam biçimi sağlık problemlerine neden olabilen ciddi bir sorundur. İnsülin direnci, obezite ve metabolik sendrom gibi rahatsızlıklar bu tarz sağlıksız beslenmenin sonuçlarındandır. 

Ofis ortamında sağlıksız beslenen ofis çalışanlarının yaşam kalitesi düşer ve iş verimi etkilenir. Bu haftaki blog yazımızda sizlerle “Ofis ortamında nasıl beslenilir?” sorusunun cevabını paylaşacağız. 

Çalışma Hayatındakiler için Beslenme Tavsiyeleri

Çalışma hayatında işinize yarayacak bazı beslenme ipuçları şunlardır; 

Kuruyemiş Gibi Sağlıklı Atıştırmalıklar Tüketin

Ofis çekmecenizde abur cubur bulundurmak yerine sağlıklı atıştırmalıklar bulundurun. Kepekli bisküvi, grisini, kuru kayısı, kuru incir, fındık ve ceviz gibi gıdaları tüketebilirsiniz. Bu gıdaları ara öğün olarak kullanabilirsiniz. 

Her 15 Dakikada Bir Hareket Etmeye Dikkat Edin

Fiziksel aktivitenizi arttırmak önemlidir. 15 Dakikada bir bacaklarınızı, kollarınızı ve omuzlarınızı hareket ettirin. Şirket içinde asansör kullanmamaya çalışın.

Sağlıklı İçecekler Tüketin

Çay, kahve, gazlı içecek ya da meyve suyu gibi içecekler tüketmek yerine ofis masanızda bir sürahi bulundurun. Gün içinde bol bol su tüketin. Yeşil çay gibi alternatifleri tüketebilir ya da rezene, adaçayı ve ıhlamur gibi bitki çayları içebilirsiniz. 

 

 

Pratik ve Sağlıklı Kahvaltılar Tercih Edin

Ofis kahvaltıları genelde pastane ürünleri ile geçiştirilir. Bu sağlıklı bir davranış değildir. 1 su bardağı süt ve ceviz tüketebilirsiniz. Yoğurt içine meyve ekleyerek tüketebilirsiniz. 

Öğün Atlamayın

Öğün atlamamak çok önemlidir. Her öğünü sağlıklı bir şekilde tüketmenizi öneririz. Öğün atlarsanız beslenme düzeniniz bozulacaktır. Kendinizi aç hissedeceğiniz için performansınız düşecektir. 

 

 

Dengeli Beslenmeye Dikkat Edin

Dengeli beslenmek herkes için önemlidir. Bu yüzden besinlerinizi bu doğrultuda planlamalısınız. Karbonhidrat, yağ ve proteinden yeteri kadar alarak beslenmelisiniz. 

İkramlara Hayır Deyin

Ofiste herkes bir şeyler ikram eder. Beslenme düzeninizi bozmamak için bu ikramları geri çevirmelisiniz. Yoksa beslenme düzeniniz bozulacaktır. 

Ofiste Gurme Yemek Servisi için Fedbox

Yukarıda bahsettiğimiz bütün önerileri uygulamakta zorlanabilirsiniz. Çünkü ofis ortamı koşulları nedeniyle bazı durumlarda sağlıklı beslenmeye ulaşmak zor olabiliyor. Fedbox bu noktada gurme yemek servisi ile imdadınıza yetişiyor. Fedbox ofisinizde tüketmeniz için size planlanmış öğünleri sunarak saat ve öğün atlamadan sağlıklı beslenme imkanı sunuyor. Sağlıklı beslenmeye ulaşmanızı kolaylaştırarak sizi zahmetten kurtarıyor. 

Fedbox’un gurme öğle yemek servisini keşfedin ve hemen sağlıklı beslenmeye başlayın! 






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..