Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Ofis Çalışanları için Beslenme Önerileri





Ofiste yanlış beslenme ve bütün gün oturmak gibi hareketsiz yaşam biçimi sağlık problemlerine neden olabilen ciddi bir sorundur. İnsülin direnci, obezite ve metabolik sendrom gibi rahatsızlıklar bu tarz sağlıksız beslenmenin sonuçlarındandır. 

Ofis ortamında sağlıksız beslenen ofis çalışanlarının yaşam kalitesi düşer ve iş verimi etkilenir. Bu haftaki blog yazımızda sizlerle “Ofis ortamında nasıl beslenilir?” sorusunun cevabını paylaşacağız. 

Çalışma Hayatındakiler için Beslenme Tavsiyeleri

Çalışma hayatında işinize yarayacak bazı beslenme ipuçları şunlardır; 

Kuruyemiş Gibi Sağlıklı Atıştırmalıklar Tüketin

Ofis çekmecenizde abur cubur bulundurmak yerine sağlıklı atıştırmalıklar bulundurun. Kepekli bisküvi, grisini, kuru kayısı, kuru incir, fındık ve ceviz gibi gıdaları tüketebilirsiniz. Bu gıdaları ara öğün olarak kullanabilirsiniz. 

Her 15 Dakikada Bir Hareket Etmeye Dikkat Edin

Fiziksel aktivitenizi arttırmak önemlidir. 15 Dakikada bir bacaklarınızı, kollarınızı ve omuzlarınızı hareket ettirin. Şirket içinde asansör kullanmamaya çalışın.

Sağlıklı İçecekler Tüketin

Çay, kahve, gazlı içecek ya da meyve suyu gibi içecekler tüketmek yerine ofis masanızda bir sürahi bulundurun. Gün içinde bol bol su tüketin. Yeşil çay gibi alternatifleri tüketebilir ya da rezene, adaçayı ve ıhlamur gibi bitki çayları içebilirsiniz. 

 

 

Pratik ve Sağlıklı Kahvaltılar Tercih Edin

Ofis kahvaltıları genelde pastane ürünleri ile geçiştirilir. Bu sağlıklı bir davranış değildir. 1 su bardağı süt ve ceviz tüketebilirsiniz. Yoğurt içine meyve ekleyerek tüketebilirsiniz. 

Öğün Atlamayın

Öğün atlamamak çok önemlidir. Her öğünü sağlıklı bir şekilde tüketmenizi öneririz. Öğün atlarsanız beslenme düzeniniz bozulacaktır. Kendinizi aç hissedeceğiniz için performansınız düşecektir. 

 

 

Dengeli Beslenmeye Dikkat Edin

Dengeli beslenmek herkes için önemlidir. Bu yüzden besinlerinizi bu doğrultuda planlamalısınız. Karbonhidrat, yağ ve proteinden yeteri kadar alarak beslenmelisiniz. 

İkramlara Hayır Deyin

Ofiste herkes bir şeyler ikram eder. Beslenme düzeninizi bozmamak için bu ikramları geri çevirmelisiniz. Yoksa beslenme düzeniniz bozulacaktır. 

Ofiste Gurme Yemek Servisi için Fedbox

Yukarıda bahsettiğimiz bütün önerileri uygulamakta zorlanabilirsiniz. Çünkü ofis ortamı koşulları nedeniyle bazı durumlarda sağlıklı beslenmeye ulaşmak zor olabiliyor. Fedbox bu noktada gurme yemek servisi ile imdadınıza yetişiyor. Fedbox ofisinizde tüketmeniz için size planlanmış öğünleri sunarak saat ve öğün atlamadan sağlıklı beslenme imkanı sunuyor. Sağlıklı beslenmeye ulaşmanızı kolaylaştırarak sizi zahmetten kurtarıyor. 

Fedbox’un gurme öğle yemek servisini keşfedin ve hemen sağlıklı beslenmeye başlayın! 






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..