Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Ofiste Bugün Ne Yesem? Diye Düşenenler için Yemek Önerileri





Çalışma hayatı günümüzün büyük bir kısmını kaplıyor. Sağlıklı beslenmek de ofis ortamında oldukça zor hale gelebiliyor. Yapılan iş ne olursa olsun öğle yemeği için dikkatli olmak gerekiyor. Özellikle ofis çalışanları için öğle yemekleri oldukça önemli. Öğle yemeği sayesinde çalışanlar daha verimli, dinç ve enerjik hale gelir. Ayrıca kilo yönetimi sağlanır. 

Ofis Çalışanları için Doyurucu Öğle Yemekleri

Ofiste ne yiyeceğinize karar veremiyorsanız aşağıda yer alan başlıkları inceleyebilirsiniz. Sağlıklı öğünler tüketerek kendiniz için iyi bir adım atabilirsiniz. 

1.Sebzeli Makarna

Vücuttaki şeker dengesini sağlamak için ve karbonhidrat ihtiyacını karşılamak için kompleks karbonhidratlar tüketilmelidir. Makarna hemen hemen herkes tarafından sıkça tercih edilen bir yemek çeşididir. Ayrıca sadece sebzeli değil ton balıklı, peynirli, etli ya da tavuklu makarna da tüketebilirsiniz. 

2.Izgara Balık

Haftanın 2 günü mutlaka balık tüketmelisiniz. Özellikle öğle yemeklerinde balık tüketmek önemlidir. Bol limon ve bol salata ile birlikte ızgara balık güzel bir öğle yemeği olacaktır. 

3. Izgara Tavuk

Beslenmede çeşitlilik oluşturmak için tavuk da öğle yemeğinde tüketilebilecek bir yemek çeşididir. Et severler için de iyi bir kırmızı et alternatifidir. Haşlama tavuk da tercih edebilirsiniz. 

4. Izgara Köfte

Öğle yemeğinde tercih edilebilecek bir yemek çeşididir. Üstelik köfte sağlıklı bir et tüketme biçimidir. Fırınlanmış ya da ızgara köfte seçeneğini tercih edebilirsiniz. Miktarına dikkat ederek tüketebilirsiniz. Ayrıca köfte sizi mesai bitimine kadar tok tutacaktır. 

5. Çorba 

Özellikle kış günlerinde çorba tüketmek hem içinizi ısıtır hem de sizi tok tutar. Mercimek, Ezogelin, Yayla, Yoğurt ya da Domates çorbası gibi çorbaları tercih edebilirsiniz. Böylece öğün çeşitliliğini de arttırmış olursunuz. 

6. Salata

Dilerseniz yemeklerin yanında dilerseniz de ana yemek olarak salata tüketebilirsiniz. Avokadolu, Tavuklu ya da Cevizli gibi salata türevleri doyurucu olacağı için ana yemek olarak tüketebileceğiniz salatalardır. Fakat çoban salata gibi salata türlerini yemeklerin yanında öğününüzü çeşitlendirmek için kullanmanızı öneririz. 

Ofiste Sağlıklı Yemeğe İmkanım Yok Diyenler için Fedbox!

 

 

Ofiste sağlıklı yemek tüketmeye imkanım yok diyorsanız Fedbox’ın sunduğu Gurme Yemek Paketi tam da size göre! Ofiste yemekleri hazırlayacak yeriniz yoksa ya da buna zamanınız yoksa Gurme sıcak ev paketi aboneliği alabilirsiniz. Bu sayede;

  • Ofiste her gün lezzetli ve ekonomik beslenirsiniz. 

  • Sağlıklı beslenme düzeniniz olur. 

  • Her gün çeşitli yemekler tüketebilirsiniz. 

  • Isıtma işlemine gerek kalmadan sıcak yemek tüketebilirsiniz. 

  • Planlanmış menüler ile beslenebilirsiniz. 

  • Hijyenik ve kalorili öğünler tüketmiş olursunuz.

  • Kilo kontrolü yapabilirsiniz. 

Ofis çalışanları için sağlıklı öğle yemeği önerileri sunduğumuz blog yazımızın sonuna geldik. Siz de ofiste sağlıklı yemek yemek istiyor ama buna imkan bulamıyorsanız Fedbox’ın Gurme Yemek Servisinden faydalanabilirsiniz. 






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..