Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Protein Diyeti ile Zayıflamak Mümkün!





Protein diyeti hızlı ve kalıcı kilo kaybı sağlar. Birçok ünlü insan bu diyete güveniyor. Peki siz hangi besinlerle bu diyeti yapabilirsiniz?

 

Protein diyeti özellikle sporcuların sıkça tercih ettiği diyetler arasındadır. Birçok kadın da bu diyetle hamileliğinin verdiği kiloları çok kısa sürede vermeyi ve rekor sürede mükemmel fiziksel şeklini geri kazanmayı başarmıştır.

 

Protein diyeti, aşırı yağ yakmaya ve kas oluşturmaya yardımcı olduğu için kas gelişimi için de uygundur. Bir diyet hedefi takip etmek ve bunu başarmak için çalışıyoruz tutmaya yardımcı olur.

 

Protein diyeti neden bu kadar popüler?

 

Protein diyeti çok hızlı ve kolay bir şekilde kilo vermenizi sağlar. Karbonhidratlar ve yağlar yerine: proteinler, proteinler, proteinler… Ayrıca aşağıdaki avantajları sunar:

 

  • Günlük hayata kolayca uyum sağlar
  • Aç kalmazsınız
  • Kısa sürede başarı
  • Kalori hesaplaması yok
  • Minimum yo-yo etkisi riski
  • Metabolizmanın daha uzun süreler boyunca daha fazla aktivasyonu
  • Kaloriler daha hızlı yakılır
  • Negatif enerji dengesi durumunda kas kütlesi kaybından korunma

 

Proteinler genellikle daha uzun süre tok kalmanızı sağlar. Karbonhidratlardan daha az kaloriye sahiptir ; ancak kalori açığına rağmen aç hissetmezsiniz. Azaltılmış kalori alımı sayesinde fazla kilolar kaybolur.

 

Protein Diyeti: Nasıl Çalışır?

 

Protein diyetinde yediğiniz şeylerin çoğu yüksek proteinli yiyeceklerdir. Yumurta, yağsız et, balık, sebze ve az yağlı peynir gibi süt ürünleri ve yoğurt yiyebilirsiniz. Protein içecekleri de, bir protein diyetinde de faydalı olabilir.

 

Her diyette olduğu gibi, protein diyeti için de  "yasaklanmış yiyecekler" listesi vardır. Yani makarna, pirinç ve patates gibi karbonhidrat bakımından zengin besinler ve tabii ki ekmek! Yüksek fruktoz içeriği verilen meyveler de kepekli ürünlerin yanı sıra sınırlandırılmalıdır.

 

Yağ, türüne bağlı olarak kolesterolü yükseltebilir ve bu nedenle minimum dozlarda alınmalıdır. Çok fazla protein içeren, ancak genellikle sağlıksız yağlar açısından çok zengin olan tütsülenmiş etlere özellikle dikkat edilmelidir.

 

Sağlıklı yağlar esas olarak çoklu doymamış yağlar (örneğin fındık) ve omega 3 yağ asitleridir (örneğin keten tohumu ve somon). Trans yağlardan kızartılmış veya hazır ürünlerden kesinlikle kaçınılmalıdır.

 

           

 

 

 






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..