Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


16:8 Diyeti ve Beslenme





16:8 Diyeti ve Beslenme

 

İnsanların bazen 16:8 diyeti veya 16:8 planı olarak adlandırdıkları 16:8 aralıklı oruç, popüler bir oruç türüdür.

 

16:8 diyeti planının önerilen faydaları arasında kilo kaybı ve yağ kaybının yanı sıra tip 2 diyabetin ve diğer obezite ile ilişkili durumların önlenmesi yer alır. Bu beslenme planına uyan kişiler günde 16 saat oruç tutacak ve kalan 8 saatte tüm kalorilerini tüketecektir.

 

Nasıl yapılacağı, sağlık yararları ve yan etkileri de dahil olmak üzere 16:8 aralıklı oruç planı hakkında daha fazla bilgi edinmek için okumaya devam edin.

 

16:8 Aralıklı Oruç Nedir?

 

16:8 aralıklı oruç planındaki çoğu insan, günlük kalorilerini günün orta kısmında tüketmeyi tercih eder. 16:8 aralıklı oruç, zaman kısıtlamalı bir oruç şeklidir. 8 saatlik bir zaman diliminde yiyecek tüketmeyi ve her gün kalan 16 saat boyunca yemekten kaçınmayı veya oruç tutmayı içerir.

 

Bazı insanlar bu yöntemin vücudun iç saati olan sirkadiyen ritmini destekleyerek çalıştığına inanır. 16:8 diyeti planını takip eden çoğu insan geceleri, sabah ve akşamın bir kısmında yemekten kaçınır. Günlük kalorilerini gün ortasında tüketme eğilimindedirler.

 

Bir kişinin 8 saatlik pencerede yiyebileceği yiyecek türleri veya miktarları konusunda herhangi bir kısıtlama yoktur. Bu esneklik, planı takip etmeyi nispeten kolaylaştırır.

 

 

16:8 Diyeti  Nasıl Yapılır?

 

 

16:8 diyetini takip etmenin en kolay yolu, kişinin uykuda geçirdiği zamanı içeren 16 saatlik bir oruç aralığı seçmektir. Bazı uzmanlar, bu saatten sonra metabolizma yavaşladığı için gıda tüketimini akşamın erken saatlerinde bitirmeyi tavsiye ediyor. Ancak, bu herkes için mümkün değildir.

 

Bazı insanlar akşam yemeklerini saat 19.00'a veya sonrasına kadar tüketemeyebilirler. Yine de, yatmadan 2-3 saat önce yemekten kaçınmak en iyisidir. İnsanlar aşağıdaki 8 saatlik 16:8 diyeti seçeneklerinden birini tercih edebilir:

 

  • Sabah 9'dan akşam 5’e
  •  10:00 - 18:00
  • Öğleden 8'e kadar

 

Bu süre içerisinde insanlar uygun zamanlarda yemeklerini ve ara öğünlerini yiyebilirler. Düzenli yemek yemek, kan şekerinin inip çıkmasını önlemek ve aşırı açlığı önlemek için önemlidir. Bazı insanların yaşam tarzları için en iyi yeme aralığını ve yemek zamanlarını bulmak için denemeler yapması gerekebilir.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..