Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Aralıklı Oruç Nedir?





Kilo vermek isteyenler için en yaygın uygulamalar arasında aralıklı oruç vardır ve uygulaması son derece kolaydır.

 

Aralıklı oruç,  hormonal metabolizmayı ve genel kalori dengesini değiştirecek kadar bir süreye sahip bir zaman periyodu oluşturmaktan oluşan, takip edilmesi gereken en etkili ama aynı zamanda en karmaşık zayıflama yöntemlerinden biridir. Aralıklı orucun bireyin sağlığını bozmadan olumlu etkiler yaratabilmesi için beslenme, alışkanlık ve uyum açısından bazı önlemlere uyulması son zamanlarda yapılan bilimsel çalışmaların da vurguladığı gibi tavsiye edilmektedir.

 

Aralıklı Oruç Nasıl Çalışır ve Faydaları Nelerdir?

 

Aralıklı oruç, belirli bir zaman aralığında gıda alımına, kalan saatler boyunca aç karnına kalmasına dayanır. Bu sayede besinlerinden yoksun kalan hücreler enerji kaynağı olarak kullanmak üzere depolanmış yağları arayarak vücudun fazla yağlara saldırmasını ve metabolizmayı etkilemesini sağlar.

 

Genellikle yemekten sonra trigliseritlere dönüşen yağlar yağ dokusunda yoğunlaşır ve aç kaldığında vücudumuzun işleyişi için önemli olan besinler olan gliserol ve yağ asitlerine parçalanır. Karaciğer daha sonra organlarımıza daha fazla enerji sağlamak için yağ asitlerini keton cisimlerine dönüştürür

 

Ancak oruç tutarsanız, son yemekten 8-12 saat sonra kanda ketonlar çoğalır. Ayrıca, vücudumuzun genellikle karaciğerde ve kaslarda glikojen şeklinde depolanan glikoz gibi mevcut glikozun tükendiği, yiyeceklerden uzak durma sırasında enerji üretmek için lipitleri atmaya zorlandığı zamandır.

 

Aralıklı Oruçla Nasıl Kilo Verilir?

 

Karında birikenler gibi fazla yağları yok ederek kilo vermek isteyenler bu yöntemi deneyebilir.  Prensip olarak, sağlanan 12 saatlik oruç ve tutarlı bir şekilde takip edilmesi gereken üç aşama vardır. Bu süre boyunca ne yediğiniz önemlidir, ne kadar kalori sindirdiğiniz değil.

 

Seviyeleri önemli ölçüde yükselen IGF-1 veya somatomedin ve GH veya somatotropinin aksine . Spesifik olarak, daha iyi "sağlık hormonu" veya "büyüme" olarak bilinen GH, hipertrofinin bir müttefiki olmasına rağmen lipolizi, kilo kaybını ve vücut kompozisyonunun iyileşmesini uyarır. Bu nedenle amaç yağları azaltmak ve aynı zamanda kas kütlesini güçlendirmek ise, beslenmeyi periyodize etmek ve dengelemek gerekir

 

Aralıklı oruçta kalori açığı en önemli faktördür. Vücudumuzun tüketilen gıdaları işlemesi, beslenme dengesizliklerinden kaçınarak yemek yemediğimiz saatlerde olur. Yeterli fiziksel aktivite ile birleştirilirse daha belirgin etkiler görülecektir.

 

 Aslında, tek başına eğitim, doğru bir diyetle birlikte olduğunda olumlu sonuçlar üretemez. 16/8 rejiminin 2, 3 veya en fazla 5 gün takip edilmesi önerilir. Verilecek kiloya göre süre değişmektedir.

 

 

Neler Tüketilebilir?

 

Taze meyve ve karbonhidratlar günde en az bir porsiyon olarak tüketilebilir. Kepekli ekmek, çok tahıllı, yulaf kepeği ve arpaya yer bırakın. Lahana, roka, ıspanak, yeşil fasulye, pırasa, deniz yosunu gibi yeşil sebzeler, tokluk sağladıkları ve zayıflamayı hızlandırmak için sürekli enerji salınımını teşvik ettikleri için; protein kaynakları olarak balık, tavuk , et , yumurta , süt ürünleri ve kuruyemişler ; yemekleri tatmak için baharatlar ; çay, kahve ve hindistan cevizi sütü , glikozu ortadan kaldırmada faydalıdır.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..