Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Keto Diyet Listesi





Keto diyet listesi birçok kişinin denemek istediği bu diyet hakkında bilgi alınması açısından yararlı olacağından paylaşıyoruz.

 

Keto diyet listesi olarak tercih edeceğiniz menüler, yaşam alışkanlıklarınıza uygunsa siz de zaman zaman bu evrede bir beslenme sistemi planlayabilirsiniz. Bilindiği gibi vücudun düzgün çalışması için ihtiyaç duyulan temel enerji kaynağı fizyolojik olarak karbonhidratlardan (şekerlerden) alınır. Metabolizma doğal olarak böyle çalışır! Ama bu enerji kaynağı başarısız olursa ne olur? İnsan vücudu bir alternatif kullanır: bu yüzden birikmiş yağları yakmaya başlar ve zamanla kilo vermeyi teşvik eder. Bu sürece ketoz denir(çünkü keton cisimlerinin, atık moleküllerin oluşumunu indükler) ve genellikle karbonhidratların önemli ölçüde azalmasından yaklaşık 48 saat sonra veya maksimum 20-50 gr miktarında başlar.

 

Öte yandan, kancadan çıkar çıkmaz hemen durur. Ketoz bu nedenle indüklenmiş, doğal olmayan bir durumdur ve bu nedenle dikkat etmezseniz tehlikeli olabilir. Bu nedenle bu diyet sadece bir beslenme uzmanının tıbbi gözetimi altında yapılmalıdır.

 

 

Ketojenik Diyette Ne Yenir Ne Yenmez?

 

Sadece tek bir keto diyet listesi türü yoktur. Birçoğu karbonhidratları, büyük miktarda yağı ve orta miktarda proteini büyük ölçüde azaltmayı içeren temel bir temel şemaya sahiptir. Vücudun hala bazı şekerlere ihtiyacı vardır ve bu nedenle bunlar, düşük glisemik indeksli gıdalardan alınması gereken günlük 20-50 gram maksimum limitte de olsa verilir. Bu nedenle ekmek, makarna, pirinç veya tahıllar, baklagiller veya alkolsüz içecekler, ölçülü meyve yok, sebzelere olduğu kadar yağlara ve proteinlere de yeşil ışık yakılıyor.

 

Kafanızda fikir oluşması açısından keto diyet listesi şu şekildedir:


Kahvaltısı: Tam yoğurt (2 kavanoz), jambonlu küçük sandviç
Öğle yemeğ
i: Somon, közlenmiş patlıcan (yaklaşık 300 gram), 1 küçük elma
Akşam yemeği: Tavuk (200 gr), salata, 1 küçük meyve

 

Atıştırmalıklar için ceviz, Antep fıstığı ve badem, parmesan, pastırma ve daha birçok yağlı ve proteinli tatlıyı tercih edebilirsiniz. Baharatlar için sızma zeytinyağı mükemmeldir, ancak bu diyet tereyağına da izin verir. Bir beslenme uzmanı tarafından belirlenmesi gereken gıdaların doğru miktarlarına dikkat etmek gerekir.

 






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..