Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Ketojenik Diyet Nedir?





Ketojenik diyet, "keton cisimleri üreten diyet" (enerji üretiminin metabolik bir kalıntısı) anlamına gelir.

 

Ketojenik diyet düzenli olarak minimum miktarlarda üretilen, idrar ve akciğer ventilasyonu ile kolayca atılan keton cisimleri, ketojenik diyette normalin üzerinde bir düzeye ulaşır. Kan pH'ını düşürme eğiliminden sorumlu olan keton cisimlerinin istenmeyen fazlalığına ketoz denir.

 

Hatta 'motor aktivite' ketoasidoz durumunu olumlu veya olumsuz (duruma göre) etkiler. Kanda keton cisimlerinin bulunması organizma üzerinde çeşitli etkiler gösterir. Bazıları kilo verme sürecinde faydalı olarak kabul edilir, diğerleri ise "teminat" türündedir.

 

Tek bir ketojenik diyet türü yoktur ve daha az kalori, karbonhidrat ve bazen protein sağlayan tüm beslenme biçimleri ketojeniktir.

 

Ketojenik Diyetin Özellikleri

 

Ketojenik diyet (İngiliz ketojenik diyeti veya keto diyetinde) bir beslenme şemasıdır:

 

  • Düşük kalorili ( düşük kalorili diyet )
  • Düşük yüzde ve mutlak karbonhidrat içeriği (düşük karbonhidrat diyeti)
  • Protein içeriği yüksek, mutlak miktar (gram olarak) daha fazla

 

Ketozise ulaşmanın en önemli yönü, karbonhidrat içermeyen yiyecekleri yemek, az içerenleri sınırlamak ve bunlardan zengin yiyeceklerden kaçınmaktır.nÖnerilen yiyecekler şunlardır:

 

  • Et, su ürünleri ve yumurta - I temel besin grubu
  • Peynir - Temel gıda grubu
  • Baharat için katı ve sıvı yağlar - V temel gıda grubu
  • Sebzeler - VI ve VII temel gıda grubu

 

Tavsiye edilmeyen besinler ise şunlardır:

 

  • Tahıllar, patatesler ve türevleri - III temel gıda grubu
  • Baklagiller - IV temel gıda grubu
  • Meyveler - VI ve VII temel gıda grubu
  • Tatlı içecekler, çeşitli tatlılar, bira vb.

 

Genel olarak, ideal olarak her biri 20 gr olmak üzere 3 porsiyon halinde organize edilmiş, günde 50 gr veya daha az karbonhidrat alımının sürdürülmesi önerilir.

 

Faydalı Takviyeler

 

Bir ketojenik diyet durumunda faydalı olan takviyeler, hidro-salin ve vitamin ihtiyaçlarının karşılanmasını garanti eden takviyelerdir . Birçok okuyucu, sebze alımını artırmanın ketojenikte bazı vitamin ve tuz seviyelerine ulaşmak için yeterli olduğunu düşünecektir. Ancak ne yazık ki bu o kadar basit değil. Piyasadaki ürünlerin heterojenliği göz öne alındığında, yaklaşık ve yanıltıcı bir gösterge olacağından , hidro-salin ve vitamin takviyelerinin dozajı kesin olarak gösterilemez veya önerilemez.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..