Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Oruç Diyeti Nasıl Çalışır?





Oruç diyeti son dönemlerde en popüler olan diyetler arasındadır. Birçok kişi için uygulaması pratik ve kolaydır.

 

Oruç diyeti son dönemde en popüler olan diyetler arasındadır. Açıkçası her dengeli beslenmede olduğu gibi bu durumda da kalorilerin azaltılması kontrollü bir şekilde gerçekleşir ve vücudumuzun çeşitli avantajlardan faydalanmasını sağlar.

 

Kalorilerin azalmasını sağlayan temel noktaya "kontrollü" denir çünkü hızlı kilo vermeyi vaat eden ama aslında kısa süreli ve vücudumuza zararlı olan sert diyet rejimlerinin aksine bu durum vücudumuzun değişikliklere alışmasını sağlar.

 

Akşam Oruç Tutun Kilo Verin

 

Akşam açlık diyeti olarak da ifade edilen oruç diyeti akşam hafif bir şekilde yatağa girmenizi de sağlayacaktır. Bu yemek planına göre, aslında, mideyi ağırlaştırmamak, onu zor gıdaların sindirimi ile meşgul etmemek, uykuyu değiştiren zahmetli bir süreç önemlidir.

 

Aslında, akşam oruç diyeti, kilo kaybını ve iyi bir dinlenmeyi teşvik etmek için akşam 5'ten sonra katı yiyecekleri ortadan kaldırmanın ana kuralıdır .

 

Bu diyeti uygulayarak on beş günde 3 kilo verebilirsiniz, ancak arındırıcı bir rejim olduğu için de şişkinliğinizi azaltmanızı sağlar. Bir şok diyeti uzun süre takip edilmemesi gerektiği için, tavsiye edilen, birbirini takip eden iki haftadan fazla takip edilmemesidir.

 

Akşam yemeğine bağlı kısıtlamanın yanı sıra, akşam oruç diyeti sizi normal yemeye davet eder, ancak kahvaltıdan öğleden sonra atıştırmalıklarına kadar ölçülü bir şekilde yemek yemeye davet eder, bunun yerine bir akşam yemeği olarak sıvı tüketimini içerir (17'den itibaren).

 

Diyet sırasında, özellikle hayvansal kaynaklı proteinlerin alımını azaltmanın gerekli olacağı bir zaman olacaktır. Çeşitli araştırmalara göre söz konusu proteinler, bazı patolojilerin yanı sıra hücrelerin yaşlanmasından da sorumludur.

 

Hayvansal proteinler hakkında bahsedilen olumsuz noktalar bitkisel proteinlerde bulunmaz, aksine vücudumuza birçok fayda sağlar.

 

Oruç Diyet Menüsü

 

 

Fakat bu diyette ne yiyebiliriz ve nelerden kaçınmalıyız? Önerilen besinler arasında miktar olarak meyve ve sebzeler, karbonhidratlar ve yağlar (tabii ki iyi olanlar) bulunmaktadır. Et, bu diyete göre kesinlikle ortadan kalkması gereken bir besin. Açıkçası, eti ortadan kaldırırsak, onu başka yiyeceklerle değiştirmeliyiz. Sayabileceğimiz besinler arasında bakliyat çeşitleri ve pek çok tahıl vardır. Ancak balık haftada 2 ila 3 kez tüketilebilir.

 

Ton balığı ve somon gibi bazı türler yüksek cıva içeriğine sahiptir, bu nedenle onlardan kaçınmak en iyisidir . Diğer çeşitleri sardalya, uskumru  oruç diyeti dahilinde güvenle tüketilebilir.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..