Kahvaltı

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

Sebzeli Mantarlı Omlet, Cevizli Peynir Topları, Kapya Biber, Tahıllı Ekşi Mayalı Ada Ekmeği

Protein kaynağı sebzeli peynirli omlet, kalsiyum deposu peynir, yüksek C vitaminine sahip roka ile kapya biber ve lifli kepekli ekmek ile çeşitli ve sağlıklı bir kahvaltı sizleri bekliyor.

1.Ara Öğün

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Yaban Mersini Kurusu

Yaban mersini antioksidan kapasitesi en yüksek besinlerden biri olmakla ün salmıştır.

Öğlen Yemeği

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

Zeytinyağlı Meksika Fasulyesi, Akdeniz Yeşillikleri Salatası, Yoğurtlu Havuç Mezesi

Meksika fasulyesinin, 250 gramında 80-90 g. magnezyum bulunur. Bu nedenle, magnezyum eksikliğinin neden olduğu kaygı, bitkinlik ve yorgunluk hissinin giderilmesinde etkilidir.

2.Ara Öğün

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Balkabaklı Cheesecake

İçeriğindeki bol lif sayesinde kilo kontrolüne yardımcı olan ve mineral bakımından zengin olan bal kabağı, iddialı olduğumuz enfes cheesecake ile birleşti.

Akşam Yemeği

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Tavuklu Quesedilla, Guacamole Sos, Salsa Sos

Guacamole sosun içeriğinde bulunan avokado, yüksek protein, A ve E vitaminlerini ihtiva eder. Tavuklu quesedilla’nızın da içeriğinde bulunan Guacamole sos ve salsa sosun, tavuk ile birleşmesiyle tadına doyulmaz bir lezzet ortaya çıktı.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Paleo Beslenme Tarzı





Paleo beslenme planını komşunuzdan, çocuğunuzun futbol antrenönden, saçınızı kesen adamdan veya spor salonundaki antrenörünüzden duymuş olabilirsiniz.

 

Paleo beslenme yeni moda beslenme tarzlarından biri olarak dikkat çekmektedir. Yeni diyetler, modaya uygun beslenme planları ve fitness hileleri her zaman sıcak bir tartışma konusu, ancak bugünlerde herkes Paleo diyetinden bahsediyor gibi görünüyor.

 

Paleo diyeti tam olarak nedir ? Fikir nereden geldi? Ne yiyebilirsiniz? Hangi yiyecekler yasaktır? Sağlığa yararları var mı? Yemek planına uymak zor mu? Paleo yemenin sizin için doğru olup olmadığını belirlemenize yardımcı olacak bazı arka plan bilgilerimiz, ipuçlarımız ve püf noktalarımız var.

 

Paleo Yeme Şekli Nasıldır?

 

Paleolitik diyet yani Paleo beslenme, taş devri diyeti veya mağara adamı diyeti olarak  da adlandırılır. Bazıları tarafından bir diyet hevesi olarak kabul edilir, ancak Paleo planını takip etmek, aslında ilhamını binlerce yıl önce, insanlık tarihinde Eski Taş Devri olarak da adlandırılan bir dönem olan Paleolitik çağda insanların yeme alışkanlıklarından alır. O dönemde insanlar tarafından tüketilen gıdaları tam olarak bilemesek de, taze ve bütün gıdaların ana beslenme kaynağı olduğunu varsaymak güvenlidir. Çünkü o sırada vücudu beslemek için mevcut olan şey budur. Paleo diyetinin savunucuları, tam gıdalara dayalı bir diyetin - egzersiz ve aktif bir yaşam tarzı ile birleştirildiğinde - obezite, kalp hastalığı, diyabet ve diğer "yaşam tarzı hastalıkları" olarak adlandırılan bir yaşam anlamına geldiğine inanırlar.

 

Paleo Diyetinde Neler Tüketilir?

 

Birçok Paleo yeme planı, web sitesi ve kaynağı, yenecek yiyecekler ve kaçınılması gereken yiyeceklerin kapsamlı bir listesini verir, ancak basitçe söylemek gerekirse, Paleo diyeti et, sebze, meyve, kuruyemiş ve kökleri içerir ve baklagiller, şeker, tahıl süt ürünleri, bazı yağlardan kaçınır.

 

Paleo diyetini benimserken en önemli şey işlenmiş gıdalardan kaçınmayı hatırlamaktır.

 

Herhangi bir yeni diyet veya egzersiz programına başlamadan önce, özel sağlık ayrıntılarınızı ve endişelerinizi tartışmak için doktorunuza danışmanız akıllıca olacaktır. Paleo diyetinin uygulanması genel olarak daha iyi bir sağlık ve kilo kaybına yol açabilir, ancak bazı kişiler kalsiyum eksikliği gibi beslenme eksiklikleri riskinin farkında olmalıdır.

 

Bütün gıdaları yemeye odaklanmak yeni bir kavram değil. Paleo beslenme odağı, Akdeniz diyeti ve Keto yeme gibi şu anda popüler olan diğer beslenme planlarına benzer. Bu beslenme planlarının tümü, vücuda beslenme ve iyi yakıt sağlamak için daha fazla tam gıdaya ve daha az işlenmiş gıdaya odaklanır.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..