Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Protein Ağırlıklı Diyet Listesi





Protein ağırlıklı diyet listesi son derece popülerdir. Birçok kişi, karbonhidratı keserek kısa sürede kilo verme imkanına ulaşabilir.

 

Protein ağırlıklı diyet listesi genelde karbonhidratın tamamının kesilmesi sonucu gerçekleşir. Her açıdan yanlış, anlamsız ve zararlı bir uygulamayı temsil ettiği için karbonhidratsız diyet üzerine çok fazla söz söylemeye gerek yoktur. Ancak bahsedeceğimiz diyet, protein ağırlıklı diyettir. Bu şekilde karbonhidrat tamamen kesilmeden diyet uygulanır.

 

Düşük karbonhidratlı diyetin prebiyotiklerle zenginleştirilmiş diyet lifi, askorbik asit prevalansı olan multi vitaminler, karotenoidler ve tokoferoller ve potasyum ve magnezyum prevalansı olan mineral tuz tabletleri ile takviye etmeleri tavsiye edilir. Antrenman yapanlar, dallı zincirli amino asitlerin ( BCAA'lar) anti-katabolik etkisinden yararlanabilirler.
 

Protein tozu gıda takviyeleri genellikle tüketim kolaylığı ve gıda seçimlerinde değişkenlik sağlamak için seçilir.

 

Protein Ağırlıklı Diyet Nasıl Uygulanır?

 

Protein menüsüne hem hayvansal hem de bitkisel kaynaklar dahildir. İkincisi insan ihtiyaçları için tam bir amino asit spektrumuna sahip olmasa da, yine de sırasıyla nitrojen dengesini ve toplam kalori ihtiyacını etkileyen bir protein ve kalori kaynağı olarak sayılmalıdır.

 

Yaygın olarak inanılanın aksine, bir vejetaryen veya vegan diyeti bile protein olabilir. Protein ağırlıklı diyet listesi için protein açısından zengin besinler şunlardır:

 

  • et (sığır eti, dana eti, tavuk, hindi, at, tavşan, domuz, ...)
  • balık (somon, ton balığı, morina balığı, dil balığı, uskumru, alabalık, kılıç balığı, ...)
  • baklagiller (nohut, fasulye, soya, mercimek, ...)
  • süt ve türevleri (peynirler, ricotta, yoğurt)
  • yumurta

 

Tüm bu gıdalar aynı değildir, farklı miktarlarda bulunan proteinlere ek olarak, gıdayı daha kalorili ve makro besinler için az çok dengeli hale getirmeye katkıda bulunan karbonhidratlar ve yağlar da vardır.

 

Sınırlandırılması veya Kaçınılması Gereken Yiyecekler

 

Tahıllar protein bakımından düşüktür , meyve, sebze ve yağlarda (bitkisel yağlar, tereyağı, domuz yağı, ...) büyük ölçüde yoktur. Bu nedenle, bir protein diyetine sahip olmak için, bu gıdalar baskın olmamalı veya daha önce listelenenler olmadan yalnızca kullanılmamalıdır.

 

Bununla birlikte, sağlıklı bir diyetin özellikleri arasında eksiksizlik de vardır. bu nedenle bu yiyecekler hariç tutulmamalıdır, ancak protein ağırlıklı diyet listesi beslenme eksikliklerini telafi etmek için faydalıdır.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..