Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Salgın Döneminde Beslenme





Salgın döneminde beslenme son derece önemli vitamin ve mineralleri almanız için en önemli detaylardan biridir.

 

Salgın döneminde beslenme normal beslenme alışkanlıklarından bir tık daha nitelikli olmalıdır. Grip mevsimi doruğa çıkarken, tüm tatil mevsimi yiyecekleri yılın bu zamanında tüketilirken, diyetlerimizi bizi doyurucu, mutlu ve sağlıklı tutacak yiyecekler ve vitaminlerle dengelemek daha da hayati hale geliyor.

 

Kışın, vücudumuz güneş ışığı gibi daha az hayati besin alır. Aşırı soğuktan korunmak için sık sık evde kalmayı tercih ettiğimiz için güneşte olmaktan kaynaklanan D Vitamini eksikliği çekiyoruz. Alışveriş merkezlerinde, ofislerde, evlerde ve havaalanlarında tıka basa dolu olmakla birleştiğinde, vücudumuz soğuk algınlığı veya gripten korunmak için doğal savunmamızı biraz güçlendirebilir.

 

İdeal olarak, ihtiyaç duyduğunuz vitaminleri, mineralleri ve besinleri gerçek yiyeceklerden almak daha iyidir, çünkü yiyeceklerdeki tüm besinler genellikle emilimi artırmak için birlikte çalışır. Aşağıda, grip mevsiminde sağlıklı kalmak için yemeniz gereken en iyi vitamin ve yiyeceklerin bir listesi bulunmaktadır.

 

Omega-3 yağlı asitler

 

Omega-3 yağları bir dizi iş yapar - en büyük faydaları anti-inflamatuar ve antioksidan etkileridir, yani daha sağlıklı beyin hücrelerini ve beynin daha az bozulmasını teşvik edebilirler. Araştırmalar, düzenli olarak omega-3 tüketen kişilerin depresyona girme olasılığının daha düşük olduğunu bile gösteriyor.

 

D vitamini

 

Bazen güneş ışığı vitamini” olarak da adlandırılan D vitamini, doğrudan güneş ışığına maruz kaldığında cildinizde doğal olarak üretilir. Birçok insan, kanlarında yeterli vitamin seviyelerini sağlamak için belirli yiyecekler ve takviyeler yoluyla da alır. Grip mevsiminde kullanışlı olan belirli hastalıklara karşı direnci artırmak için yeterli miktarda D vitamini gereklidir. Salgın döneminde beslenme normalden daha fazla D vitamini alma gerektirmektedir. Özellikle karantina döneminde evde çok kalmışsanız!

 

 

B12

 

Yeterli B12 vitamini düzeylerini korumanın kemik sağlığını destekleyebileceğine yaygın olarak inanılmaktadır. Aslında, bu vitaminin düşük kan seviyeleri, artan osteoporoz riski ile ilişkilendirilmiştir. B12 vitamini de kırmızı kan hücresi oluşumunda rol oynar. B12 vitamini seviyeleri çok düşük olduğunda, kırmızı kan hücrelerinin üretimi değişir ve megaloblastik anemiye neden olur.

 

Meyveler ve Sebzeler

 

Meyveler ve meyveler, gezegendeki en sağlıklı yiyecekler arasındadır. Ve iyi bir sebeple. Birincisi, meyveler vücudunuzdaki serbest radikalleri kontrol etmeye yardımcı olan antioksidanlarla yüklüdür. Çalışmalar ayrıca meyve ve meyvelerin hücreleri yüksek kan şekeri seviyelerinden koruyabileceğini, insülin duyarlılığını artırmaya yardımcı olabileceğini ve yüksek karbonhidratlı öğünlere kan şekerini ve insülin tepkisini azaltabileceğini öne sürüyor.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..