Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Sebze Odaklı Beslenmenin Faydaları





Sebze odaklı beslenme kilo vermenizi kolaylaştırırken birçok sağlık sorununuzun çözülmesine de yardımcı oluyor.

 

Sebze odaklı beslenme günümüzde birçok kişinin yaşam tarzı haline geldi. Az pişmiş ya da fırınlaşmış sebzeler, sebze suları ve çiğ sebzeler tüketilerek formda kalmak mümkün olabilir. Tam anlamıyla bitki bazlı bir diyet, sebze, tahıl, kabuklu yemişler, tohumlar, baklagiller ve meyveler dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere, çoğunlukla veya tamamen bitki kaynaklı gıdalardan oluşan bir diyettir.

 

Bitki bazlı diyetler genellikle çok az hayvansal ürün içerir veya hiç içermez ve bitki bazlı diyetlerin tümü vejetaryen veya vegan değildir. Tam gıda terimi, yoğun bir şekilde işlenmemiş gıdaları tanımlar. Bu bütün, rafine edilmemiş veya minimum düzeyde rafine edilmiş bileşenleri içerir.

 

Bazı araştırmalar, bitki temelli bir diyet uygulayanların et yiyenlerden daha uzun yaşadığını, ancak bunun bir vegan diyetine sıkı sıkıya bağlı olabileceğini veya olmayabileceğini gösteriyor. Genel olarak, veganlar temiz beslenmeye, tutarlı egzersize daha fazla odaklanır ve genel sağlıkları konusunda çok kısıtlıdır. Bitki bazlı diyetlerin genel sağlığı iyileştirdiği, genel iltihabı azalttığı, daha iyi egzersiz sonuçları sağladığı, enerji seviyelerini yükselttiği ve bazı kronik hastalık riskini azalttığı gösterilmiştir.

 

Neler Tüketmek Gerekiyor?

 

İnsanlar çeşitli nedenlerle sebze odaklı beslenme planlarını takip ederler. Ancak bunu yapmanın birkaç faydası vardır. Bitki bazlı diyetler yapanlar, yemeyenlere göre daha az kiloludur ve bitki bazlı diyetler kilo vermeyi ve bu kilo kaybını korumayı kolaylaştırır. Tam gıda, bitki bazlı diyetler ayrıca kalp hastalığı ve Tip 2 diyabet gibi bazı kronik hastalıkları önleyebilir ve hatta tersine çevirebilir. Tabağınıza daha fazla sebze eklemek, diğer daha az besleyici ve daha az sağlıklı öğelerin yerini alır. Daha fazla sebze asla kötü bir şey değildir ve onları tüketmek genel kilo yönetiminiz ve genel sağlığınız için her zaman faydalı olacaktır.

 

Bitki bazlı veya vegan beslenmeyi düşünen birçok kişi, her gün yeterli protein tüketmekten endişe duymaktadır. Ancak yeterli protein almanızı sağlayacak çeşitli yiyecekler mevcuttur. Yüksek proteinli vegan yemekler arasında meyveler, sebzeler, baklagiller, kabuklu yemişler ve tohumlar, soya ürünleri ve tam tahıllar bulunur. Bu veganların tam beslenmenin ve et olmayan kaynaklardan yeterli besin maddelerinin tadını çıkarabileceği anlamına gelir. Veganlar, diyetlerinin yapısı nedeniyle genellikle her gün daha az kalori ve daha az yağ tüketirler.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..