Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Sonbahar Sebzeleri ile İş Yerine Diyet Yemek





 

İş yerine diyet yemek servisi hizmeti almak istiyorsanız sonbahar sebzelerini tercih ederek size özel menüler üreten FedBox’u tercih edebilirsiniz.

 

 

İş yerine diyet yemek servisi hizmeti veren firmamız, lezzetli menüler oluşturmakla uğraşmak istemeyenlerin kapısına sıcak yemek servisi yapıyor. Mevsim sebzeleri ve meyvelerinin tercih edildiği menülerde kullanılan çok sayıda yiyecekle daha sağlıklı bir yaşama merhaba diyebilirsiniz.

 

Eylül ayının sonundan Aralık ayının sonuna kadar sürecek olan bu dönemde tükettiğiniz gıdalar bağışıklık sisteminizi de en iyi şekilde destekleyecektir. Sonbahar yiyecekleri bu süre zarfında hem besinsel olarak hem de büyüme sürecinde zirveye ulaşır. Sıcak tatları ve rahatlık hissi yaratmasıyla fark yaratan bu lezzetler oldukça iştah açıcıdır. İş yerine diyet yemek servisi yaparken seçtiğimiz malzemelerin mevsiminde olmasına özen gösteriyoruz.

 

İşte birbirinden lezzetli menülerimizi oluşturan sonbahar yiyecekleri!

 

  1. Elma

 

Elmalar sadece meyve olarak tüketilmez. Aynı zamanda smootie ve salatalara da lezzet katar. En sık tercih edilen meyvelerden olan elmaları tercih ederek, sağlığın yanı sıra güzelliğinize de bir katkı sağlayabilirsiniz.

 

2. Brüksel Lahanası

 

Doğru baharatlar ve uygun pişirme ile Brüksel Lahanası doğal ve cevizli bir tatlılığa sahiptir. FedBox tarifleriyle tüketeceğiniz bu lezzetli sebze, sandığınız kadar kötü değil!

 

 

3. Karnabahar

 

Düşük kalorili ve pek çok formda lezzetli olan karnabahar, birçok besin maddesi sağlar. Tavsiye edilen günlük folat, lif, potasyum ve C vitamini miktarlarına katkıda bulunur. Karnabahar, eylül ayından kasım ayının başlarına kadar mevsimindedir, bu yüzden bu karlı beyaz sebzeye dikkat edin.

 

4. Armut

 

Tıpkı sonbahar mevsiminde yaprakların renk değiştirmesi gibi armutlar da olgunlaşmanın zirvesinde renk değiştirir. Tam sonbahara uygun bir meyvedir. Elma gibi salata ve detox içeceklerinde kullanılabilir.

 

5. Kabak

 

Jack-o-fenerler için kullanılmadığında, daha küçük yenilebilir bal kabağı çeşitleri lezzetli, sonbaharın favorisidir. Etinden çekirdeğine kadar bu kış kabakları birçok şekilde kullanılabilir.

Turuncu renkleri, vücutta antioksidan görevi gören yüksek düzeyde karotenoidleri yansıtır. Antioksidanlar, zararlı serbest radikallere karşı koymaya yardımcı olur ve yaşlanmaya ve hücre hasarına karşı koruma sağlar.

 

6. Ceviz

Nispeten yakından bakarsanız, cevizler insan beyninin şeklini andırır. Araştırmalar ceviz tüketiminin, omega-3 yağ asidi içeriğine göre hafızayı, konsantrasyonu ve bilgi işleme oranını artırabileceğini aktif olarak göstermiştir. Dengeli ve sağlıklı bir sonbahar atıştırması için sonbahar süper yiyecekleri, ceviz ve elma dilimlerini birleştiren menülerimize göz atabilirsiniz.

 






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..