Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Vegan Beslenme Nedir?





Vegan beslenme son yıllarda daha fazla insandan duymaya aşina olduğumuz bir kavram. Peki vegan nedir? Bir vegan olabilir misiniz?

 

Vegan beslenme son yıllarda birçok kişinin yaşam şekli haline geldi. Sadece beslenme değil, kozmetik ürünlerde de vegan bakış açısını tercih edenler artış gösterdi. Çeşitli yemek planı inceliklerine aşina değilseniz, terimler biraz kafa karıştırıcı olabilir. Basit ifadeyle:

 

  • Yarı-vejetaryenler veya flexitaryenler yumurta, süt ürünleri ve ara sıra et, kümes hayvanları, balık ve deniz ürünleri yerler.
  • Peskataryalılar yumurta, süt ürünleri, balık ve deniz ürünleri yerler, ancak et veya kümes hayvanları yemezler.
  • Vejetaryenler (bazen lakto-ovo vejetaryen olarak da adlandırılırlar) yumurta ve süt ürünleri yerler, ancak et, kümes hayvanları, balık veya deniz ürünleri tüketmezler.
  • Veganlar hiçbir tür hayvansal gıda tüketmezler

 

Veganlar Neleri Yemez?

 

Veganlar bal, yumurta, jelatin veya süt ürünleri gibi hayvansal ürünleri yemezler. Birçok vegan, rafine beyaz şeker ve bazı şaraplar gibi hayvansal ürünler kullanılarak işlenmiş yiyecekleri de yemez. Veganlar ayrıca genellikle herhangi bir şekilde hayvan kaynaklı giysi, sabun veya diğer ürünleri kullanmazlar ve tam gıda, bitki bazlı bir diyet uygularlar. Vegan beslenme türü, takipçilerin beslenme için doğal ve minimum işlenmiş gıdalara odaklanarak beslenme ihtiyaçlarını karşılamalarını sağlar.

 

Veganlar Ne Yer?
 

Veganlar et veya balık yememeyi tercih ederler. Ancak bu vegan yemeklerinin tatsız ve yavan olduğu anlamına gelmez. Çok çeşitli tatlara sahip sağlıklı, dengeli yiyecekler içeren birçok renkli, lezzetli vegan, bitki bazlı yemek planı mevcuttur. Bu örnek vegan menü seçeneklerine bir göz atın. Aşağıda listelenen tüm yemekler - doğru şekilde hazırlandığında - doğru oranda protein, karbonhidrat ve yağ içerir, ancak vegan beslenme planı onaylıdır.

 

  • Tam buğday unu ile hazırlanmış vanilyalı macadamia pankek, taze meyve eşliğinde
  • Taze meyve eşliğinde tam buğday unu ile hazırlanmış vegan yaban mersinli muffin
  • Badem sütüne batırılmış yulaf, taze meyve ve meyve kompostosu eşliğinde
  • Taze meyve ve yeşillikler eşliğinde yumurtasız yumurta ve vegan peynirli kahvaltı sandviçi
  • Avokado, kabak, ıspanak, siyah fasulye, kişniş ve biber ile doldurulmuş, enchilada sos ile süslenmiş tatlı patates kasesi
  • Enginar, kabak, ıspanak, fesleğen, sarımsak, kırmızı biber ve vegan krema ve peynir soslu tam buğday makarna
  • Marul, tatlı patates, domates ve vegan peynir eşliğinde bitki bazlı vegan burger
  • Vegan peynir, brokoli, soya peyniri, soğan, fesleğen, ıspanak, sarımsak ve güneşte kurutulmuş domates ile doldurulmuş, marinara sos ile doldurulmuş tam buğday makarna kabukları
  • Barbekü nefesi, yeşil fasulye, maydanoz ile doldurulmuş un tortilla.





sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..