Kahvaltı

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

Domatesli Bruschetta, Kapya Biber, Salatalık Dilimleri, Tere

Kapya biber ve salatalık ile uyumuyla leziz bruschettamızın içeriğindeki domateste bulunan likopen, kalp ve damarlar için kritik önemi bulunan antioksidan desteğini sağlar.

1.Ara Öğün

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Çilek

Çilek, kan şekerini korkulduğu gibi yükseltmez ve lifli yapısı sayesinde uzun süre tokluk hissi verir.

Öğlen Yemeği

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

Fırında Kadınbudu Köfte, Tabbule Salatası, Brokoli ve Havuç Haşlama

Lübnan mutfağının en bilinen bulgurlu salatasıdır olan tabule, tabbouleh ya da tabbule olarak da bilinir. Özgün tadıyla tipik bir Akdeniz-Ortadoğu mutfağı sentezi olan bu salata, kadınbudu köfte, brokoli ve havuç haşlama ile servis edilir.

2.Ara Öğün

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Patlıcan Pizza

Patlıcan düşük kalorili ve yüksek lifli bir besin olması nedeniyle diyet için vazgeçilmez bir sebzedir. Güzel sunumuyla patlıcan pizzayla sağlıklı ve keyifli bir ara öğün sizin bekliyor.

Akşam Yemeği

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Ispanaklı Tagliatelle, Keten Tohumlu Portakallı Maskolin Salata, Kremalı Domates Çorbası

Ispanak sosu ile uyum içerisinde olan bir İtalyan lezzeti tagliatelleniz, kremalı domates çorbası ve keten tohumlu portakallı maskolin salata ile servis edilir.

Örnek Menü Sonraki Öğün
Örnek Menü Önceki Öğün
Fedbox Logo

Fedbox yoğun isteğiniz üzerine SİLİVRİ’de

%10 İNDİRİM
20 TAM GÜNLÜK PAKETLERDE


İndirimden faydalanmak için AŞK14 kodu
ile online alım yapabilir yada
212 288 02 12 numaralı
müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Son gün: 14.02.2018

HEMEN BİLGİ AL
HEMEN SİPARİŞ VER
İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
Fedbox Logo

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


           


GİRİŞ YAPINIZ

Kullanıcı Adınız:


Şifreniz:

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

E-Posta Adresiniz:


Yağ Yakıcı Egzersizler Nelerdir





Spor yapma süreci pek çok farklı dinamiği içerisinde taşır. Spor salonundan sıkılanlar, verim alamayanlar ya da buna vakit ayıramayanlar evde egzersiz yapabilir. Yağ takıcı egzersizler düzenli olarak yapıldığında etki eder. Spora yeni başlayanlar ve kilo vermek isteyenler bu egzersizleri disiplinli bir biçimde uygulayabilir. Peki yağ yakıcı egzersizler nelerdir?

1. Plank Hareketi

Plank egzersizi evde kendi başınıza yapabileceğiniz en etkili hareketlerden biri olarak bilinir. Uzun zaman harcamanıza ya da çok fazla enerji kaybetmenize gerek yoktur. Ayrıca kısa zamanda hızlı sonuç almanıza da olanak sağlar. Bel, kalça ve karın kaslarınız (Core bölgesi kasları) bu hareket sayesinde güçlenir.

Hareketi uygulamak için ön kollarınızı yere, dirsekleriniz omuzlarınızın altına gelecek biçimde yerleştirin. Kollarınızın birbirine paralel olmasına özen gösterin. Şınav pozisyonu alın ve vücudunuzu havaya kaldırın. 30 saniye boyunca bu pozisyonda kalın. Zaman geçtikçe kaslarınız güçlenir. Bu süreçte saniyeleri artırabilirsiniz.

2. Push Up Hareketi

Şınav egzersizi olarak da bilinen bu hareket yağ yakıcı egzersizlerden biridir. Göğüs kaslarını önemli ölçüde çalışır. Aynı zamanda vücut kuvvetinin de koordine biçimde çalıştırılmasını sağlar. Sağlıklı beslenmeyle birleştiğinde yağ yakıcı etki göstermesi kaçınılmazdır.

Hareketi uygulamak için yere yüzüstü uzanın. Ayaklarınızı uzatın ve parmak uçlarınızı yere sabitleyin. Hemen ardından ellerinizi de göğsünüzün yanında sabitleyin. Tüm vücudunuz baştan uca kadar gergin olmalı. Tek bir çizgi gibi hissetmelisiniz. Tüm vücudunuzu yerden kaldırın ve dirsekler 90 derecelik açıya ulaşana kadar gövdenizi yere indirin. İndirirken nefes almayı unutmayın. Hareketi en az 10 defa tekrarlayın.

3. Mountain Climber Hareketi

Yağ yakıcı egzersizler arasında yer alan bu hareket bir yan karın egzersizidir. Şınav pozisyonundayken bacakların karın bölgesine kadar çekilmesiyle gerçekleştirilir. Vücudunuz egzersiz boyunca şınav pozisyonundadır.

Hareketi uygulamak için şınav ya da plank pozisyonu alın. Pozisyon aldıktan sonra bir ayağınızı yan karına, yani yukarıya doğru çekin ve sıkıştırın. Maksimum sıkışmadan sonra geriye doğru itin ve diğer ayağınızı çekin. Aynı işlemi onda da uygulayın. Çekerken nefes verin, iterken nefes alın. Hareketi 1 dakika boyunca tekrarlayın.






sağlıklı

mutlu

zinde

enerjik

BİZİ TAKİP EDİN


Fedbox kampanyalar, tarifleri ve bilgilendirmeleri kaçırmamak için eposta listemize üye olabilirsiniz.




Gönder


© 2019 Fedbox. Tüm Hakları Saklıdır..